Puntensaldo klantenkaart

Hoe kan mijn puntensaldo opeens veranderd zijn? 

Spaar je punten met onze klantenkaart en is je puntensaldo opeens veranderd?
Dat komt door een tijdelijke storing in het spaarsysteem. Inmiddels is deze storing verholpen en is alles weer gecorrigeerd.


Sparen met de klantenpas gaat via onze kassa's. De kassa's zijn aangesloten op een complex softwareprogramma waar ook het spaarsysteem in verwerkt is. Door een tijdelijke storing werden er geen spaarpunten afgeschreven als ze werden ingewisseld voor producten. Zodra deze storing ontdekt werd, heeft onze softwarespecialist dit onderzocht en uiteindelijk is het opgelost. Ook de puntensaldo's zijn opnieuw berekend en gecorrigeerd.
Is je saldo lager dan je had verwacht of dan op je laatste kassabon stond? Ten tijde van de storing heb je hoogstwaarschijnlijk spaarpunten ingewisseld die niet zijn afgeschreven, waardoor je puntensaldo dus niet naar beneden ging. Na de correctie is het saldo aangepast en kan het dus dat je 'opeens' minder punten hebt. Ook kan het dat je saldo negatief is uitgepakt. Dat is niet erg, als je doorspaart werk je dit vanzelf weer weg. 
 
Wij vinden het erg vervelend dat dit gebeurd is en hopen dat deze uitleg verheldering geeft.
Heb je na deze uitleg nog vragen? Neem dan contact op met ons kantoor door een mailtje te sturen naar info@roodenrijs.nl. Vermeld hierbij alvast je klantenpasnummer en je adresgegevens, dan kunnen we je het snelst helpen.
Hard broodje wit ges
Diverse soorten harde broodjes, zoals hard wit maanzaad- of sesambroodje, kaiserbroodje of hard bruine zonnepitten bolletje.
Vanaf per 5 € 0,50
Knabbelstok
Verdraaid lekkere, hartige snack met kaas.
€ 0,70
Gesorteerd gebak
Diverse soorten gebakjes met vruchten, crème en slagroom.
Vanaf € 2,30
Croissants
Luchtige croissant met roomboter bereid.
€ 1,10